Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 24 godzin
EAN: 5907222324271
Koszt wysyłki od: 9.50 PLN

Yerba mate to susz powstały z ostrokrzewu paragwajskiego, którego popularność zawdzięczamy Ameryce Południowej. To właśnie Indianie odkryli właściwości tego wyjątkowego, dziś popularnego na całym świecie, przysmaku. Yerbę traktowali nie jako zwykły napój, ale podchodzili do niej bardziej metaforycznie – to za jej pomocą budowali atmosferę i zacieśniali relacje międzyludzkie, przy okazji dostarczając organizmowi witamin i minerałów. Ten starożytny napój dziś zdobywa serca coraz większej ilości osób i jest powszechnie uznawany za zdrowszy odpowiednik kawy, którą wielu z nas spożywa w zdecydowanie zbyt dużej ilości.

Przedstawiamy Yerba Mate Green marki Oranżada – yerbę, na którą czekali wszyscy miłośnicy udogodnień. Nie potrzebujesz już bombilli ani innych akcesoriów koniecznych do zaparzenia yerby – Mate Green Cocido ty wyjątkowy rodzaj yerby, którą zaparzysz dosłownie wszędzie! Potrzebny będzie jedynie kubek i odrobina wrzątku.

Z Mate Green postępujesz tak, jak ze zwykłą herbatą – saszetkę wrzucasz do kubka, całość zalewasz gorącą wodą – teraz pozostaje tylko czekać aż pyszna yerba się zaparzy – przygotowywanie Mate Green jeszcze nigdy nie było tak proste!

Saszetki możesz zabrać ze sobą zarówno do pracy, jak i na wyjazd. To także świetna, mało wymagająca opcja dla początkujących smakoszy tej wyjątkowej herbaty. Przekonaj się sam i na własnej skórze poznaj zalety Yerba Mate Green!

W pojedynczym opakowaniu znajduje się 25 saszetek Yerba Mate Cocido, każda z nich o pojemności 3 gramy.

Oranżada to producent specjalizujący się w komponowaniu yerby. Wieloletnie doświadczenie oraz szczególna wrażliwość na potrzeby współczesnych konsumentów pozwalają właścicielom i pracownikom marki na tworzenie najwyższej jakości produktów. Yerby to nie tylko świetna alternatywa dla kaw i symboliczny początek zdrowego odżywiania się, ale przede wszystkim naturalny, pełnowartościowy produkt, który wyróżnia się na rynku atrakcyjną ceną. Ta dostosowana jest nie tylko do współczesnego rynku, ale przede wszystkim do możliwości finansowych konsumenta – bo ludzie są najważniejsi.