FAQ - Najczęstszej zadawane pytania
1. Czy dotarło do Państwa moje zamówienie?
2. Złożyłem zamówienie jednak chciałbym je zmienić w jaki sposób mogę to zrobić?
3. Zapłaciłem przelewem, ale status zamówienia nie zmienia się i pojawia się informacja, że zamówienie jest nieopłacone?
4. Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?
5. Wpisałem zły adres, a Wy już wysłaliście moje zamówienie. Co teraz?
6. Otrzymałem zamówienie, jednak na opakowaniu widnieje data przeszła czy te produkty są przeterminowane?
7. Co oznaczają statusy zamówienia w Sklepie Internetowym?
8. Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem - co robić?
9. Czy towar nie zostanie uszkodzony podczas przesyłki?
10. Nie opłaciłem/am zamówienie z ciągu 5 dni i zostało anulowane, co robić?
11. Chcę by zakupione przeze mnie produkty miały datę ważności minimum 12 miesięcy.