Krem do rąk, OLIWKA, nawilżający, do suchej skóry, certyfikowany FAIRTRADE, ZERO WASTE, Fair Squared
Krem do rąk z oliwką odżywia suchą, spierzchniętą skórę, pozostawiając dłonie elastyczne i gładkie.
Bogaty krem, który nawilża i chroni skórę przed objawami przedwczesnego starzenia. Łatwo się nakłada i szybko wchłania.
CERTYFIKATY
Fairtrade International, krótko FLO, jest centralną organizacją narodowych organizacji Fairtrade. Ta organizacja została założona w roku 1997 w Bonn, z zamiarem połączenia wielu różnych marek i norm uczciwego handlu. FLO składa się z dwóch gałęzi: FLO e.V. opracowuje warunki i zasady, które muszą być spełnione, żeby otrzymać certyfikację Fairtrade. FLO-CerT (FLO certyfikacja) kontroluje dotrzymanie tych zasad. To jest ważne, by zapewnić, że naprawdę “fair” jest w tym, za czym “fair” stoi. Międzynarodowy system Fairtrade składa się dzisiaj z trzech sieci producentów, 25 narodowych organizacji Fairtrade, FLO e.V. i FLO-CERT. Organizacje Fairtrade przyznają znak jakości w poszczególnym kraju. W Niemczech jest to na przykład TransFair e.V., w Szwajcarii fundacja Max Havelaar i w Austrii Fairtrade Austria. Sieci producentów reprezentują wiele różnych grup producentów w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji (CLAC: Coordinadora Latinoamericana y del Caribe de Comercio Justo, AFN: African Fairtrade Network und NAP: Network of Asian Producers). |
|
Pieczęć międzynarodowego stowarzyszenia “The Vegan Society” z siedzibą w Birmingham znajduje się globalnie nie tylko na produktach kosmetycznych, ale również na artykułach spożywczych, odzieży, produktach czyszczących i innych produktach. Gwarantuje ona, że w ogóle nie zawierą one zwierzęcych substancji. Produkty FAIR SQUARED są certyfikowane przez Vegan Society i spełnią ich normy. Poniżej wyciąg norm: • Zwierzęce składniki: Wytwórcy i producenci tego certyfikowanego produktu nie mogą stosować produktów zwierzęcych lub zwierzęcych produktów obocznych w produktach lub przy produkcji. European Vegetarian Union szacuje, że w Europie żyje między 2% a 10% wegetarian. Większą część stanowią kobiety (Porównanie kobiet do mężczyzn wynosi 4,3 do 1). Popyt na produkty wolne od pochodzenia zwierzęcego wzrósł gwałtownie w ostatnich latach. Ten trend utrzymuje się szczególnie u młodych osób. Według badania firmy badawczej Mintel co piąty w wieku 16 -24 lat kupuje alternatywę do mięsa. Etycznie motywowani wegetarianie i weganie zwracają uwagę na to, że ich kosmetyki wolne są od produktów pochodzenia zwierzęcego. Dlatego ważne jest, że cała sieć dostawcy i producenci jest odpowiednio dostosowana do wegan. Obejmuje to również klej i taśmę do pakowania bez pochodzenia zwierzęcego lub nie używanie zwierząt przy zbiorach surowców. |
Skład INCI:
Aqua, Glyceryl Stearate SE, Olea Europaea Oil (Olive Oil*), Vitis Vinifera Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Betaine, Tapioca Starch, Potassium Sorbat, Sodium Benzoat, Xanthan Gum, Parfum, Citric Acid, Tocopherol, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol
W tym składniki pochodzące z uczciwego handlu (FAIRTRADE):
- oliwa z oliwek z Palestyny.
Pojemność: 50 ml